Werk van Hidden Champion

Denken, maken, raken.

Vanuit onze filosofie ‘Denken, maken, raken’ bedenken we creatieve oplossingen bij vragen uit het bedrijfsleven, gemeenten en maatschappelijke organisaties met onze 360 graden aanpak én bij ‘losse’ communicatieopdrachten. Uiteenlopende organisaties deden de afgelopen 10 jaar een beroep op onze hidden champions. Kijk maar naar de resultaten.

IMG_8599

Brand Sessies voor 5 merken Rousch

Samen met de consultants zijn we op zoek gegaan naar een goede merkstrategie die de basis vormt voor marketing- en communicatieactiviteiten in de komende jaren.

#VAR-LEES-VERDER#
PlusAnderen_Onno_Def_DSC1173

Social media voor +anderen

Bureau +anderen creëert samenwerkingen voor het oplossen van maatschappelijke vraagstukken zoals verstedelijking en duurzaamheid, terwijl Hidden Champion succesvolle projecten deelt via participatieplatforms en social media om bredere betrokkenheid te stimuleren.
#VAR-LEES-VERDER#
Mark Lomme - Director Bol International

Merkpropositie Bol International

Bol International kende organische groei, maar de naamsbekendheid bleef achter. De profilering was generiek en miste onderscheidend vermogen. Er was behoefte aan een scherpe merkpropositie voor meer emotionele impact.

#VAR-LEES-VERDER#
RRG

Logo ontwerp overkoepelend merk

Directeur Etienne Rousch vroeg Hidden Champion om voor RGG een nieuwe logo te ontwerpen. Een eervolle opdracht voor een bijzonder trouwe klant.

#VAR-LEES-VERDER#
baas-video-brandmovie-2023-ondertiteling

Interim marketingexpert versterkt continuïteit en groei bij Baas b.v.

Baas b.v. is een toonaangevende speler in de civiele techniek. Het bedrijf vroeg Hidden Champion mee te denken over een tijdelijke oplossing binnen hun afdeling Marketing en Communicatie.

#VAR-LEES-VERDER#
Piek_overkoepelend_campagnepagina-banner_illustratie_684x460px

Campagne 'pieken doe je samen' voor Royal Flora Holland

De strategisch copywriter van Hidden Champion ontwikkelde samen met RFH een marketingcampagne, waarbij de nadruk lag op samenwerking tussen kwekers, handelaren en andere partners. Deze campagne was gericht op het succesvol laten verlopen van het piekseizoen in de bloemenhandel.

#VAR-LEES-VERDER#

Picnic's Wachtverzachter: wachten wordt voorpret

#VAR-LEES-VERDER#
Scherm­afbeelding 2024-10-29 om 16.43.25

Van Waarden naar Daden: Merkgids Rotterdam

Een strategisch copywriter van Hidden Champion ontwikkelde samen met Citybranding Rotterdam een merkgids vol handige informatie en tips hoe je de Rotterdamse waarden kunt inzetten voor je eigen projecten en communicatie.

#VAR-LEES-VERDER#

Toegankelijke website voor Oogkliniek Den Haag

#VAR-LEES-VERDER#
sopra2

Rebranding en websitevernieuwing voor Sopra Steria

Sopra Steria werkt met Hidden Champion aan een nieuwe, klantgerichte website en consistente communicatie om zijn marktpositie en rebranding te versterken.

#VAR-LEES-VERDER#
Scherm­afbeelding 2024-10-29 om 16.38.46

Schuttingtaal voor Rotterdam

In opdracht van Citybranding Rotterdam schreven onze copywriters een handleiding in de vernieuwde stijl van
‘Rotterdam. Make it Happen’.

#VAR-LEES-VERDER#
Princessehof_side_450x450

Website voor projectontwikkelaar BouwBusinesswebs

Het complete verhaal van BouwBusiness wordt nu verteld op de nieuwe website die Hidden Champion onlangs ontwierp, schreef en bouwde.

#VAR-LEES-VERDER#
nieuwsbanner_3.jpg

Inspirerende klantcase voor Gom

Hidden Champion kreeg vanuit Gom de opdracht om een klantcase te schrijven over de samenwerking met de Eramus Universiteit in Rotterdam. 

#VAR-LEES-VERDER#

Narratief duurzaamheid voor Royal FloraHolland

#VAR-LEES-VERDER#

Website Royal FloraHolland

#VAR-LEES-VERDER#

Hidden Champion werkt o.a. voor: