Interim marketingexpert versterkt continuïteit en groei bij Baas b.v.

#VAR-KLANT#: Baas b.v.
#VAR-ONDERWERP#: Interim marketeer
#VAR-DISCIPLINE#: Marketing & communicatie

Baas b.v. is een toonaangevende speler in de civiele techniek. Het bedrijf vroeg Hidden Champion mee te denken over een tijdelijke oplossing binnen hun afdeling Marketing en Communicatie. Door de zwangerschapsverlof van één van de senior marketingspecialisten, had het bedrijf dringend behoefte aan een ervaren en praktisch ingestelde marketeer die in deze periode de continuïteit kon borgen voor twee belangrijke divisies: Baas Telecom en Installatie en EV-Ready laadinfra. Men wilde stagnatie voorkomen van de marketingactiviteiten in samenwerking met de afdeling verkoop. Dat gold ook voor de ontwikkeling van belangrijke content en campagnes.

baas-video-brandmovie-2023-ondertiteling-1

Denken

Hidden Champion ging direct aan de slag om een geschikte interim professional te vinden die perfect zou aansluiten bij de cultuur en de eisen van Baas B.V. Na een uitvoerig briefinggesprek en een zorgvuldige evaluatie, vonden ze de juiste man voor dit project: Christiaan Mooij van ProudPepper. "Hidden Champion stelde ons vooraf de juiste vragen; dit gaf ons veel vertrouwen in de selectie van de juiste professional passend bij mij én onze organisatie" aldus Arjan Ruts, Marketing Manager bij Baas b.v.

Maken

Christiaan nam de rol voor vier maanden op zich; twee dagen per week zette hij zijn expertise in om de marketingafdeling te ondersteunen en te versterken. Ook zijn lange ervaring als leidinggevende in een salesgedreven bedrijven was een dikke plus in zijn rol bij Baas.

Raken

De inzet van Christiaan Mooij leverde Baas B.V. aanzienlijke voordelen op. Hij versnelde de online marketingactiviteiten en versterkte de professionele samenwerking met de salesafdeling. Bovendien scherpte hij de boodschap naar de doelgroep aan, ontwikkelde waardevolle content en whitepapers,en zette succesvolle campagnes op om leads te genereren. Door het opbouwen van een sales- en marketingfunnel en het structureren van het leadgeneratieproces, wist Christiaan duurzaam impact te maken." Christiaan heeft niet alleen gezorgd voor de continuïteit van de bestaande marketingactiviteiten, maar hij heeft ook waarde toegevoegd door nieuwe initiatieven te starten.” concludeert Arjan Ruts tevreden.

HEB JE OOK ONDERSTEUNING NODIG OM JE DUURZAAMHEIDSVERHAAL TE COMMUNICEREN?

Stuur ons een mail!