Brand Sessie
Het Brand Key Model
Wat maakt een organisatie, product of dienst uniek én waardevol in de ogen van de doelgroep? Onder leiding van onze ervaren merkstrateeg doorlopen we in 2 Brand Sessies - samen met jouw collega’s - onderstaande 9 stappen van ons Brand Key Model. Deze stappen leiden tot een onderscheidende en relevante positionering van jouw merk.
Zoeken naar kern van je merk
Tijdens de Brand Sessies zoeken we de kern van jouw merk: wat maakt het uniek en waardevol in de ogen van jouw doelgroep? Het resultaat is een lanceerplatform voor je merkstrategie en concrete handvatten voor toekomstig marketing- en communicatiebeleid.
Opbouw Brand Sessies
- Verkenning huidige staat van het merk en de geweste toekomstige situatie: waar wil je naartoe?
- Acht factoren uit Brand Key Model bespreken en invullen.
- Formuleren van de merkessentie (onderdeel 9)
- Presentatie Brand Key Model, de basis voor je merkstrategie.
- Brainstorm over acties die nodig zijn om je merk en business verder te ontwikkelen.