Werk van Hidden Champion

Denken, maken, raken.

Vanuit onze filosofie ‘Denken, maken, raken’ bedenken we creatieve oplossingen bij vragen uit het bedrijfsleven, gemeenten en maatschappelijke organisaties met onze 360 graden aanpak én bij ‘losse’ communicatieopdrachten. Uiteenlopende organisaties deden de afgelopen 10 jaar een beroep op onze hidden champions. Kijk maar naar de resultaten.

IMG_8599

Strategie 5 merken Rousch Recruitment Group

Samen met de consultants zijn we op zoek gegaan naar een goede merkstrategie die de basis vormt voor marketing- en communicatieactiviteiten in de komende jaren.

Lees verder
PlusAnderen_Onno_Def_DSC1173

Social media voor plusanderen

Bureau +anderen creëert samenwerkingen voor het oplossen van maatschappelijke vraagstukken zoals verstedelijking en duurzaamheid, terwijl Hidden Champion succesvolle projecten deelt via participatieplatforms en social media om bredere betrokkenheid te stimuleren.
Lees verder
Mark Lomme - Director Bol International

Merkpropositie Bol International

Bol International kende organische groei, maar de naamsbekendheid bleef achter. De profilering was generiek en miste onderscheidend vermogen. Er was behoefte aan een scherpe merkpropositie voor meer emotionele impact.

Lees verder
RRG

Logo ontwerp overkoepelend merk

Directeur Etienne Rousch vroeg Hidden Champion om voor RGG een nieuwe logo te ontwerpen. Een eervolle opdracht voor een bijzonder trouwe klant.

Lees verder
baas-video-brandmovie-2023-ondertiteling

Interim marketingexpert versterkt propositie Baas b.v.

Baas b.v. is een toonaangevende speler in de civiele techniek. Het bedrijf vroeg Hidden Champion mee te denken over een tijdelijke oplossing binnen hun afdeling Marketing en Communicatie.

Lees verder

Campagne 'Pieken doe je samen' voor Royal FloraHolland

De strategisch copywriter van Hidden Champion ontwikkelde samen met RFH een marketingcampagne, waarbij de nadruk lag op samenwerking tussen kwekers, handelaren en andere partners. Deze campagne was gericht op het succesvol laten verlopen van het piekseizoen in de bloemenhandel.

Lees verder
picnic-enschede-1500-115ppi.1544x0

Picnic's Wachtverzachter: wachten wordt voorpret

Hoe Picnic de eersteorderconversie een boost van ruim 40% gaf

Lees verder
Scherm­afbeelding 2024-10-29 om 16.43.25

Merkgids Rotterdam, van waarden naar daden

Een strategisch copywriter van Hidden Champion ontwikkelde samen met Citybranding Rotterdam een merkgids vol handige informatie en tips hoe je de Rotterdamse waarden kunt inzetten voor je eigen projecten en communicatie.

Lees verder

Toegankelijke website voor Oogkliniek Den Haag

Een toegankelijke website voor Oogkliniek Den Haag met alle informatie over dienstverlening, team en visie voor patiënten.
Lees verder
sopra2

Rebranding en websitevernieuwing Sopra Steria

Sopra Steria werkt met Hidden Champion aan een nieuwe, klantgerichte website en consistente communicatie om zijn marktpositie en rebranding te versterken.

Lees verder
Scherm­afbeelding 2024-10-29 om 16.38.46

Schuttingtaal voor Rotterdam

In opdracht van Citybranding Rotterdam schreven onze copywriters een handleiding in de vernieuwde stijl van
‘Rotterdam. Make it Happen’.

Lees verder
Princessehof_side_450x450

Website voor projectontwikkelaar BouwBusiness

Het complete verhaal van BouwBusiness wordt nu verteld op de nieuwe website die Hidden Champion onlangs ontwierp, schreef en bouwde.

Lees verder
nieuwsbanner_3.jpg

Inspirerende klantcase voor Gom

Hidden Champion kreeg vanuit Gom de opdracht om een klantcase te schrijven over de samenwerking met de Eramus Universiteit in Rotterdam. 

Lees verder
RFH-Naaldwijk-kantoor-20200327-02-3

Narratief duurzaamheid voor Royal FloraHolland

Duurzaamheid is een rode draad in de strategie van Royal FloraHolland.

Lees verder
IMG_5776

Website Royal FloraHolland

Naast makkelijk handelen biedt RFH ook diensten voor passende logistiek en slim ondernemerschap. Om dat aanbod voor zowel kwekers als kopers goed uit te leggen op de website werd Hidden Champion ingeschakeld.

Lees verder

Hidden Champion werkt o.a. voor: