Werk van Hidden Champion
Denken, maken, raken.
Vanuit onze filosofie ‘Denken, maken, raken’ bedenken we creatieve oplossingen bij vragen uit het bedrijfsleven, gemeenten en maatschappelijke organisaties met onze 360 graden aanpak én bij ‘losse’ communicatieopdrachten. Uiteenlopende organisaties deden de afgelopen 10 jaar een beroep op onze hidden champions. Kijk maar naar de resultaten.
Strategie 5 merken Rousch Recruitment Group
Samen met de consultants zijn we op zoek gegaan naar een goede merkstrategie die de basis vormt voor marketing- en communicatieactiviteiten in de komende jaren.
Social media voor plusanderen
Merkpropositie Bol International
Bol International kende organische groei, maar de naamsbekendheid bleef achter. De profilering was generiek en miste onderscheidend vermogen. Er was behoefte aan een scherpe merkpropositie voor meer emotionele impact.
Logo ontwerp overkoepelend merk
Directeur Etienne Rousch vroeg Hidden Champion om voor RGG een nieuwe logo te ontwerpen. Een eervolle opdracht voor een bijzonder trouwe klant.
Interim marketingexpert versterkt propositie Baas b.v.
Baas b.v. is een toonaangevende speler in de civiele techniek. Het bedrijf vroeg Hidden Champion mee te denken over een tijdelijke oplossing binnen hun afdeling Marketing en Communicatie.
Campagne 'Pieken doe je samen' voor Royal FloraHolland
De strategisch copywriter van Hidden Champion ontwikkelde samen met RFH een marketingcampagne, waarbij de nadruk lag op samenwerking tussen kwekers, handelaren en andere partners. Deze campagne was gericht op het succesvol laten verlopen van het piekseizoen in de bloemenhandel.
Picnic's Wachtverzachter: wachten wordt voorpret
Hoe Picnic de eersteorderconversie een boost van ruim 40% gaf
Merkgids Rotterdam, van waarden naar daden
Een strategisch copywriter van Hidden Champion ontwikkelde samen met Citybranding Rotterdam een merkgids vol handige informatie en tips hoe je de Rotterdamse waarden kunt inzetten voor je eigen projecten en communicatie.
Toegankelijke website voor Oogkliniek Den Haag
Rebranding en websitevernieuwing Sopra Steria
Sopra Steria werkt met Hidden Champion aan een nieuwe, klantgerichte website en consistente communicatie om zijn marktpositie en rebranding te versterken.
Schuttingtaal voor Rotterdam
In opdracht van Citybranding Rotterdam schreven onze copywriters een handleiding in de vernieuwde stijl van
‘Rotterdam. Make it Happen’.
Website voor projectontwikkelaar BouwBusiness
Het complete verhaal van BouwBusiness wordt nu verteld op de nieuwe website die Hidden Champion onlangs ontwierp, schreef en bouwde.
Inspirerende klantcase voor Gom
Hidden Champion kreeg vanuit Gom de opdracht om een klantcase te schrijven over de samenwerking met de Eramus Universiteit in Rotterdam.
Narratief duurzaamheid voor Royal FloraHolland
Duurzaamheid is een rode draad in de strategie van Royal FloraHolland.
Website Royal FloraHolland
Naast makkelijk handelen biedt RFH ook diensten voor passende logistiek en slim ondernemerschap. Om dat aanbod voor zowel kwekers als kopers goed uit te leggen op de website werd Hidden Champion ingeschakeld.